Lördag 18 April

Bra start på dagen...




Jag är tacksam att jag jobbar för jag behöver verkligen pengarna ;)
Men fan asså... idag äre verkligen en sån där dag då jag skulle vilja ligga under täcket ett tag till. Buuuu va trött jag är!! Inte många timmars sömn inatt. Men what the hell, ledig imorn ju.

Förresten är det TVÅ veckor tills jag åker upp mot sthlm och sedan flyger ner till Mallorca!! :D Tjo Tjo! Det ska bli fasligt gött asså. Ligga på stranden, käka gott och dricka en o annan drink kanske :P

Det går väldigt bra med tatueringen btw. *peppar peppar* Den ser fin ut och ömmar knappt längre. Men ni vet hur det är... när man väl börjat ;) Jag funderar redan på motiv och plats för en tredje. Hehe... fast inte än.

Mhm, kanske dags att göra nåt åt det rufsiga håret?
Jobb om en timma... städa uppe i en het bastu. Typ. PUSS!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin