Nytt i hyllan!

Hey Hey! xD
Disig vårsol bjuder vädret på. Det är ganska skönt ute men Mikaela sitter med bikini på sin balkong i Sthlm. Det är INTE okej ;) Hon kommer ju va kanel-brun redan innan Mallis!!

Idag pratade vi bara om droger/narkotika på kursen. Intressant men man blir skrämd över hur vanligt de faktiskt är och vilka effekter det har på människor. Out of control.... man är ganska utsatt i den här branschen :/

Passade på att göra lite ärenden efteråt. Nu är tillexempel motivet till min tattoo helt bestämt. Namnet i fokus och en "diskret" blomma vid sidan... ni får se nästa vecka helt enkelt. Gjorde även ett inhopp på systemet och fyllde på lagret hemma inför FEST på lördag :D Hittade en nyhet på hyllan:



... jag hoppas den är goooooo!?
Lite vin fick jag med mej ut oxå. Något som kommer till användning på söndag i Helsingborg :P

Nu: powernap.
Sen: ingen aning. Jag vill göra nåt kul. Men vad?

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Kanel-brun är målet! ;)

Den där cidern är, inte helt men nästintill, KALAS!

Postat av: Tina

cidern är inte såå god tyckte jag.. drack den för några veckor sedan. inte min smak direkt.

hoppas tatoon blir nice. jag har gjort min hos gunnar med. ha de bra.

2009-04-07 @ 15:50:43
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

skriv om den var god sen!

2009-04-07 @ 16:59:02
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej hej, har du bestämt vad du ska göra för tattoo? Jag tyckte inte den var så god men smaken är ju olika. Händer i påsk då?

2009-04-07 @ 21:44:03
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin