Saturday feeling inside of me

Sommarvärme och allt är bra igen :)
Spenderar all min lediga tid ute i solen med mp3.n i öronen. Jag pumpar mina favoritlåtar på högsta volym, om och om igen. Lite brunare, lite gladare varje dag. Och imorgon är jag ledig. Aktuellt med en heldag i solens tecken.

Igår hade vi lite Extra Specials nere på STRAND. Vilket gjorde att det blev en del att göra i baren senare på kvällen! KUL! Det är ju Dansfest i lilla Lidköping denna helgen oxå så utan festen på bottenplan hade det nog vart ganska lugnt, trist nog. Jag hade sötaste F på provjobb i baren igår :D Kul med sällis! Bra kväll. In more than one way... ;)


I'll miss the playgrounds and the animals and digging up worms
I'll miss the comfort of my mother and the weight of the world
I'll miss my sister, miss my father, miss my dog and my home
Yeah, I'll miss the boredom and the freedom and the time spent alone.

Yes I will... men om en vecka är jag påväg till el Stockholmo och MALLIS!


Do your thing:
Postat av: Daniel

Kan tänka mej du e såååå bra på ditt jobb!!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin