Skiiiååneeee!

Hej mina fina vänner!
Åh vi hade så mysigt igår :D Har många härliga bilder men dom hinner jag inte visa er nu. MItt tåg mot Helsingborg går12.11, det gör att jag måste åka bussen till Skövde om mindre än en timma :/ Yajks!! BRÅTTOM! Jag har inte bestämt mej för hur jag mår idag än. LIka bra det.



Sååå, jag är alltså i Skiiåånee och kommer hem sen måndagkväll! Små mms-updates ska komma om det funkar som det ska... Take it easy så hörs vi! PUSS!!


Do your thing:
Postat av: sandra

Hej hej hur mår du idag ?.. Tänkte nästan men har inte vågat fråga dig förut, min alexander såg dig ute igår och undrade om du är tillsammans med någon.. =) Så nu måste jag ju fråga är du tillsammans med min kusin?? =)

Postat av: Tess

Hoppas du får det nice i helsingborg!

Det var jättekul igår btw...det får vi göra om! ;)

Ha det fint blomman!

2009-04-12 @ 14:59:16
Postat av: Anonym

fan va du är fräääääsch! /hemlig

2009-04-12 @ 23:45:44
Postat av: MissBartender

De är du med min söta lilla hemlis ;) hahaha!

2009-04-13 @ 23:41:12
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin