Baby, I can feel your halo ♥

Mysig kväll. Bio + göttig räkmacka på Café o Bar.
Vi såg filmen "The boat that rocked". Ganska seg på slutet men ändå feel good liksom. Bill Nighy och Rhys Ifans är coola katter. Så sevärd tycker jag ändå att den va.

Jag tänkte försöka mej på att gå upp vid 09-tiden imorn... Har segat ur totalt e senaste dagarna nu. Inte en fot utanför sängen innan kl 11.00 :) Men imorn ska jag vara lite effektiv, är de tänkt.
Men innan jag släcker ner här ska jag se nåt avsnitt av antingen The Hills eller nya Scrubs som sagt. Jag kan INTE bestäääämma mej ;)

Kisses 4 u!



Jag älskar Beyonce's nya låt!
"Mina" texter brukar ju betyda nåt personligt i vanliga fall, men denna är bara så fin ♥ Så få inte för er nåt ;)

It's like I've been awakened
Every rule I had you breaking
It's the risk that I'm taking
I ain't never gonna shut you out

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin