Monday Morning, is it a glory day?




Ledig måndag.
But I've got stuff 2 do. Först ut borde bli att duscha.
Sen är jag redo för att ta mej ner på stan. Vill ha ett nytt armband. Mitt gamla gick sönder. Buu, fast dom har en tendens att göra det när man har dom på sig 24/7 så att säga ;)

Sen ska jag möta R och lämna in hans mobil på Expert. Krånglisch men förhoppningsvis får han en ny på garantin och den nya kan ju va intresant för mej :P

Handla skall göras. Kräfor skall köpas ;) Jaaa, ja ja ja, vi ska äta det ikväll igen. So what? Livsnjutare kallas det ;) Öhm, måste bädda rent i sängen, städa toaletten? Uff.... plocka ordning på lite i lägenheten och tillsist innan kvällsmyset börjar ska jag kika på en bil! Här i Lidköping faktiskt!! Ser jäkligt fräsch ut, det som talar emot är rost och för mycket pengar. och min sedvanliga tur med bilar nuförtiden xD  But hey, då förväntar jag ju mej inte att åka hem med nyckeln i handen iaf = ingen besvikelse.

Over n' out!
puss


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin