23 December



Hej!!
Dan före dopparedan! :D

Har vart ute på äventyr med både Soul (som ni kan se) och med mamma.
Tog en repa på stan, och inhandlade de sista. Jag är förkyld som ett as. Snorar och småfebrig. Kul. - NOT! Och igår had ejag as ont i halsen. Och ville mest sova efter jobbet. Men det hann jag inte göra såklart. Var hos Natta på Preben som jag nämnde och nu är mitt hår snyggt o fräscht igen. Känns bra inför jul o nyår!

Nu ska jag baka det dr julgodiset som inte blivit av.
Och ställa fram lite gulliga tomtar ;)

Ikväll blir det BingoLotto med myspys! Precis som det ska va :)
Kan inte fatta hur fort tiden gått. Julafton imorn. jag undrar vad Tomten ska ge mej :P Hihi!
Puss på er!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin