Det var det här gänget jag jobbar med ;)

... lyckades övertala mej att dricka alkohol igår. Damn ;)
Lite minifest after work alltså. Skulle sovit på M's soffa men den planen gick i diket direkt. Alla hamnade i en enda stor hög någon annanstans. Och sen sov jag underbart gott hela natten lång. Eeeeh, NOT!

Hämtade bilen klockan 09 på jobbet imorses.
Vinkade av M som nu är påväg mot huvudstaden igen.
Svängde in på Maggan och köpte nybakat bröd med tillbehör till mej och mamsen.
Sen hade jag en riktigt fin FredagsFrukost :)

Nu har jag sovit ett par timmar. Duschat. Och ska göra mej iordning.
But I feel funny :/ Gjorde jag redan igår egenligen. Sick? But I suck it up. I always do...



Fuck!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin