Farligt att gå ut i blött hår?

Jag fortsätter med mitt OC-maraton som pågår... Nu är jag klar med säsong 1 och skuttar in på nr 2. Det helt klart jobbigaste i den här säsongen är Lindsay och Kirstens drinking problem. Jag är så allergisk mot that Lindsay-girl. Nu kommer ju oxå Trey in i bilden. Och Alex slätar av några stycken i serien... Should be interesting.

Men innan dess ska jag in till stan och handla glass.
Hämta ut ett H&M-paket oxå. Och mamma kom med förslaget att gå en runda med Bumbi på stan. Men först har hon tvingat mej att jag blåsa håret. Det är tydligen INTE bra att vandra ut med icke torrt hår i den här kylan. Kommer ihåg hur hon alltid tjatade om det efter vi vart på badhuset när vi var små ;)

Later!


Summereth, Sethummer... ;)




Do your thing:
Postat av: jessica

haha japp!

och about glassarna.. jag tröck två piggelin igår :D


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin