Fika-mys, bilförhandling, semla och kunglig förlovning...

.. det är inte konstigt att jag har ont i huvudet.

Har precis sett klart säsong 2 av mitt precious Orange County. Och i samma veva konstaterade jag att jag spenderar alldeles för mycket tid framför tv och dator just nu. But yet here we are... ;)

Träffade
pärlan L på vårt stammisfik över en islatte. Pratade livets funderingar, framtidsvisioner, kärlek och vuxenliv. Men kom fram till att naaaaa, we're still young, free n single... well, I am single. But we're both young and free :P

Köpte med mej semlor hem.
Det är ju trots allt fettisdagen idag :D

"Hörde" att Vickan äntligen ska gänga sig. Och nu sitter Tilde de Paula med följe i tv-rutan och diskuterar det. Hmmm. Undra vad dom possibly have to say om min förlovning, när den dagen kommer.

Och ang. bilen... Jag väntar på samtal från nuvarande ägaren.
När vi pratade i förmiddags var den min. Men man vet ju aldrig. Jag har noterat en sak oxå som jag vill ha settled innan jag skriver på några papper. Den som lever får se.

Yeah, my head is spinning.
Later!


She's beautiful tho :)


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin