Göteborg i mitt ♥

Heeeeej!
You alright darlins?

Jag är efter många om och men hemma ifrån Gbg nu.
Jag stod och titta på avgående och ankommande tåg-tavlan i två timmar. TVÅ TIMMAR! Shit. Alla tåg som passerar Partille stod still. Tydligen hade en olycka skett. Alla blev försenade. Jag hörde nåt om att någon skulle hoppat... tragiskt.
Så där stod jag helt själv. Strandad inne på Centralen. Men det är inget lite choklad i fickan och senaste numret av Glamour inte kan fixa ;)

Jag och Fridolina har haft en mysig tillvaro tillsammans. Vi körde roadtrip upp med J's bil igår. Gjorde quick-stop i Vårgårda och turen tog slut på Marklandsgatan. Där dumpade vi några kilon och sen tog vi spårvagnen in mot stan. F skulle städa lite på sitt jobb på Avenyn. Vi handlade på vägen hem och resultatet blev gooooa varma mackor. Sen tittade vi på Dirty Dancing, käkade godis och jag slingade F's hår. I sann Emelie-Frida-anda! :) De har blivit en tradition nu.



Vi tjötade oss till sömns och vaknade pigga o glada.
Efter frukost blev det buss med sightseeing in till Nordstan. Jag hade planerat att shoppa massor men det är ju oftast då man kommer hem med tomma händer :(
 
Nåja, nu fick jag med mej en påse hem iaf. En kofta från Gina. De var förresten oxå en rolig historia... Jag glömde kolla vad den kosta och hade inte alls tänkt slänga ut 300 spänn för lite grått, visserligen mjukt o mysigt, men ändå... tyg. Jaja, det var bara att betala och se glad ut. Den är ju faktiskt jätte söt på. *blink blink* Jag spenderade bara pengar på mat efter det. Jag ville ha skor. Men det blev inga skor. Jag ville ha nåt nytt från Bik Bok. Men det blev inget från Bik Bok. Nya hårprodukter? Nej. Inte ens det.



Nu är jag skapligt redo för sängen.
Ett nytt avsnitt av OTH och vakna upp till en ledig dag imorn.
Japp, ni läste rätt. Jag har blivit ledig imorn. Mysdag med mamsen I think!

PUSS och KRAM!!
Love u all!



Do your thing:
Postat av: Emelie

Myyys! Och fin du är i håret raring!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin