It's a Halleluja moment!

Ibland måste man våga chansa för att vinna.
Det kan handla om stora saker. Det kan handla om små.

Båda två, i mitt fall faktiskt.
Number one är att jag äntligen lyckades få bort den FULA kanten som vart runt min profilbild i evigheter! :D Jag trixade bort lite formler i kodmallen och vips, väck som en skrämd groda!

Dock avslöjar jag inget om number twosie, allt jag kan säga är att jag är lyckligt lottad som har en vän som M.
Hon muntrar alltid (nåja NÄSTAN always ;) upp mej, trots att vi ibland båda två vet att det hon säger inte är sant :) Och sms.et förut om att vi ska styra upp en plan för mej och * gav mej ett fånigt leende på läpparna. That's a true friend! Och babe, jag är övertygad om att the end's not even close med dej och *. Okej?



Jag har hoppat en gång förut.
I can do it again...



Do your thing:
Postat av: Daniel

Uppmuntrande vänner we like!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin