Jävla fuck Facebook!!

... alternativt: Jävla fuck dator!

Av någon konstig anledning hänger sig min dator när jag är inne på Face nuförtiden. Så då måste jag stänga ner den sidan och öppna en ny och logga in på nytt och fortsätta där jag avslutade. Otroligt irriterade och tidskrävande!

Fortfarande snölandskap ute och som vanligt har vovven fått en skogspromenad. Efter det hade jag världens snällaste mamma :) Hon är ledig denna veckan och idag tyckte hon vi skulle mysa ordentligt. Därför hade hon köpt grillad kyckling, mina favorit frallor och min absoluta favorit ost! ("Bonnmoran") Sådär satt vi i soffan och myste framför OC med kaffe i handen. Det var nog mest jag som kollade på OC iofs.



Torsdag... alltså helg imorn! Alla Hjärtans Dag på lördag.
I år jobbar jag på denna hemska dag ;) GREAT! Då kanske jag slipper slira på Martini, dansa på borden inne på Stadt eller få  veta att killen jag gillar, som inte hade tid för ett förhållande, "råkade" bli ihop med en annan.

I'll see you when I see you.


Do your thing:
Postat av: Anonym

Jag jobbar också på alla <3 dag! Gud va skönt att slippa gå ut o tycka synd om sig själv denna dag! Åh, vilken klassiker "Jag har inte tid för förhållande just nu.." Sen "råkar" de bli ihop med någon annan! HA!

2009-02-12 @ 15:30:42
Postat av: Annie

Jag jobbar också på alla <3 dag! Gud va skönt att slippa gå ut o tycka synd om sig själv denna dag! Åh, vilken klassiker "Jag har inte tid för förhållande just nu.." Sen "råkar" de bli ihop med någon annan! HA

Postat av: parkbänksfilosofen

ja har samma problem med fejjan !!!!

2009-02-12 @ 23:30:05
Postat av: spiderchick

stöörigt

2009-02-13 @ 11:03:34
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin