Oh red wine!

Home!
Vilken mysis dag det blev :)

Harrys först. Eller först H&M igen. Jag tjacka en skinnjacka! Min debut. Never been a big fan. Vill fortfarande ha en mörkbrun. Men denna svarta var för snygg to be denied. Sen Harrys alltså. Beställde in lax. Smuskans gött asså! Sen körde vi oss till Skybaren. Pressade ner en dessert i magen och sänkte ett par glas tillsammans med R. Dock tog kvällen slut vid 22, då the private taxi skulle ta tåget hem.

Bion uteblev. Well, an other time babe.
Nu är jag inte alls sugen på att sova. Men jag tror jag ska göra det ändå. Jag är fortfarande ganska tankespridd. It's not easy being 20-somethin... I'll tell you that! ;)

nighty night sugar!


Hyresvärdskärringen, det här inte Emelie & Mikaela...

... det här är någon annan. Fuck u. Puss & Kram


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin