S...lö(r)dag

Gomorgon!
Gomiddag!
Godag!

Ja jag vet inte vad man säger vid den här tiden på dan.
Den här helgen har jag åkt på nåt sjukdomstillstånd iaf. Hängig igår och hängig idag. Men kanske blir kvällen inte så lång idag. Vi får se. Hur som helst måste jag va pigg o kry imorgon när jag och F ska till gbg.

Och jag antar att ni alla andra lediga fuckers ska se på Melodifestivalen? ;)
Lidköpings darlings Scotts är ju med! HEJA HEJA! Annars är väl egentligen inte Schlagern nåt att ha längre? Massa delfinaler hit och dit och konstiga låtar överlag. De är inte va de en gång var.

Simma lugnt!



Do your thing:
Postat av: Mikaela

Vad sa du att?

Schlagern inte nått att ha?

Det borde vara straff på det där!

Postat av: Malin

oj länge du sover ;)

nje håller med om melodifestivalen faktiskt..

2009-02-07 @ 20:35:22
URL: http://www.malinh.com

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin