The early dayz

Good Morning Sunshines!
Soligt och fint ute! *peppar peppar* (igår när jag skrev det försvann solen... suck)

Det härliga vädret får mej att tänka på livet ett år tillbaka. Då man tog ett kliv ut i världen och in bubblan. Jag och M pratade om de igår. Alla känslor man hade i kroppen. Good and bad. Första veckan i Magaluf, vi bodde på hotell Vista Sol. Letade lägenhet och jobb. Blev stammisar på folktomma GG och E4:an... :) Really good times!


Trots att jag saknar det varje dag, ser jag framemot en SVENSK sommar med allt där till.
Åka ut med båten, barfota på gräsmattan, sena grillkvällar, Liseberg, Måndaxklubben... :) You know how it goes!

But just in case...



Do your thing:
Postat av: Lisa

oooh, längtar till sommaren !!!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin