Tisdag 17 feb



Good Morning Sunshines!
Ledig så även idag. Passar bra att luncha med N då och catcha up lite. Tänkte passa på att springa in på H&M oxå och leta efter ett par nya snygga svarta byxor att jobba i. Sen måste jag handla. Tänkte prova något nytt och förhoppningsvis gott till middag!

Hämtade ju förresten ut ett H&M-paket igår. Hela den här beställning vi gjorde från början har spårat ur. Jag har redan fått 3 paket. Skickat tillbaka och bytt. Lagt till nytt. Och fortfarande fattas det saker som nu ska komma i början av mars! Helt messed up. Och skorna jag längtat efter passande inte ens! FUCK! Nu måste jag byta dom oxå. Killen i telefonen sa att dom va små. Fast jag lyssnade inte direkt just då, jag har ju ändå nästan alltid st 36 på sånna skor. Men wow!, han hade verkligen rätt. Fuck igen! Jag fick typ inte ens i tårna.

See ya later!



Do your thing:
Postat av: Linda

Vad snurrigt!

Men jag hoppas du får en mysig dag med allt som står på schemat. Vi kan väl ses snart? Jag är hög av flyttdammet men en paus vore härligt! Lets keep in touch! Puss

Postat av: Mikaela

Fasiken vad skönt för dig då, med en extra dag ledigt ;)

2009-02-17 @ 15:43:38
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin