Hej Gott Folk!

Och vad har jag då gjort idag?
Jo min syster sov ju över. Henne har jag umgåtts med. Promenix, semlefika och dataspelande ;) Jag hade kört fast ordentligt på Kings Quest, det gamla PC spelet jag rotade fram och installerade i julas. Efter många om och men lyckades vi tillslut få ordning på baskets, gourd seeds och trada nycklar utan att bli översvämmade... Sannerligen mycket att hålla reda på. Men tack gode gud för internet kan jag ju klämma in då! Med YouTube's varma hjärta fick vi hjälp på traven och nu är jag inne i Chapter Two! :) Wohooo!

50-års kalaset på jobbet igår blev lyckat. Tror jag iaf. Dom dansade o grejade fortfarande när jag tog med mej syrran hem vid 02-tiden. Tjejerna at work hade dykat jättefint nere i Strand!



Annars var det ganska lugnt uppe i Sky. Förutom alla som bokat i Rymd-restaurangen förstås. Mycket fördrinkar. Det gillar vi! :D 

Imorgon står det hela 2 fikor på schemat. + att jag och mamma ska på massage och välmående bad. En julklapp från sis. Ska bli riktigt najs! I'll tell ya all about it!

Ha en fortsatt trevlig kväll hunis!
Kiss Kiss

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin