Men guuuuuuuuuuuuud!

Vet ni vad det sjukaste av allt är?
Jag träffade en amerikansk kille (eller kille o kille, han va väl runt 30) på OK nere i Maggan och han boooor mitt i Laguna Beach! Han va as cool :D Vi snacka massa om USA och skit.

Sen börja han snacka om att han träffat dom i LB flera gånger och om jag vill åka till Californien nångång så ska jag höra av mej till han o grejer. Få bo hos han o så. Och han lova att fixa så jag skulle få träffa gänget i serien. Lite creepy kanske men han va verkligen sååå snäll den här killen! Fast jag hade inget intresse av Laguna Beach då. Hade aldrig kollat på de. Bara visste att Stephen va me så jag sa att jag tyckte han va snygg och den coola amerikanska killen sa: Jamen då äre klart du ska träffa Stephen! ;) Hahahaha! Ja tack :P



Så jäkla knäppt. Kom på de nu bara.
Jag har lappen med hans namn o adress o telefonnr... ALLT här brevid mej, under datorn actually. Vänta så ska jag ta ett kort...

Taada!



Och det är han häääär!


Jag ska nog prova att mejla honom på en utav dom TRE adresserna jag fick ^^ haha!
Fan va sjuk världen är! :P


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin