Moviestar, ååå moviestar... aaahaa.

Yeah, you'd think I am a movie... star!

Den här dagen har jag verkligen diggat film.
Jag har inte gjort så mycket mer. Gått ut och gått lite iofs. Det var skönt. Har vart otroligt lik en soffpotatis nu i ledigheten. Men de tycker jag man är värd! Det är ändå sista dagen imorn :(  men å andra sidan ska de bli gött att komma igång med wörk igen.

Okej, första filmen ut idag blev Ocean's 13. Jag fullkomligt dyrkar mannen som kom på Ocean's filmerna! Så jävla bra! Jag kan kolla hur många gånger som helst. Älska älska älska!

Jag tänkte kollat på alla, men insåg att det kanske skulle bli lite jobbigt.
Och nu ikväll vare planerat att vi skulle se sista filmen i Bourne-triologin. Men den nostalgiska och lätt klantiga Drömkåken segrade.

Innan jag släpper in John Blund tänkte jag dra en klassisk Disney.
Det är nåt visst med dessa, don't you think? Mysiga!

Här är en ledtråd: Aaaaaaaa aaaaa. Aaaaaaaa aaaaaaa. AaaaaaaaAAAAAA!
Kan du gissa vilken de eee? :)

Kos o klem!



Ariel - You Rock!


Do your thing:
Postat av: Fotograf Emma Sandström

Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Har du någon mail jag kan nå dig på?



/Emma

Postat av: Mikaela

Disneyfilmer är konge! Speciellt om man är sjuk och ska mysa ner sig i soffan!

2009-01-07 @ 01:59:47
URL: http://beautifullife.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Hej :) läs gärna mitt senaste inlägg om skor i hemmet och top-models "skönheter" :D

2009-01-07 @ 02:02:21
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: annie

"shalalala, se i smyg, men pojken e för blyg för att våga ta en kyss.. shalalala synd och skam det blir problem minsann om han ej tar en kyss..." hihihihi

2009-01-07 @ 12:58:07

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin