Phew!

... eller oh my Goood! om du hellre vill det.

Vilken dag.

13.00 - Fika med Linda
14.30 - Fika med Mikaela + shopping
16.30 - Kopparsalongen
18.00 - Preben

Denna dagen svischade förbi. Men jag är otroligt nöjd med den ;)
Fikorna var mysiga som väntat. Blev shopping på Gina med Mika oxå. As fräscha jeans, ett linne, nya panties och en söt ring. Visar imorn. Nu är jag bara alldeles för trött för allting.

Massagen var riktigt avslappnande och Aroma-badet varmt o gosigt :)
Efteråt kändes kroppen mjuk o skön.

Nathalie färgade mitt hår lite grann och klippte av ett par centimeter. Ingen större skillnad egentligen. Fräschare, lite ljusare... but you can't really tell här på bilden.


Anyways. Jag och Mika drar en till fika imorn innan jobbet. Måste passa på.
Har lite andra ärenden på stan oxå ;)

Nu har jag ett rykande färskt avsnitt av OTH som väntar! Som jag saknat mina vänner i Tree Hill ♥
God natt hunis!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin