Trettondags aftonens planer...

I'll just give u the update now.
Föööör att, det här har stått i Illusionerad Vetenskap..., imorn lär det bli knapert med tid. Jag måste gå upp innan klockan ens slagit 10. Innan klockan ens slagit 10? Jaa, innan klockan ens slagit 10.

Okej, de där va såå rippat från Hundtricket. I'm sorry.
Men det är sant. Jag och syrran ska ha en mysdag. Jag kommer i mitt åk, hämtar upp henne vid Skara busstation 10.47 och så rullar vi dom 4 hjulen mot badhuset! Det ska tydligen va riktigt fräscht, har jag hört. Planen är massa bubbelpool. Sen köpa käk och hem till Skövde för lite kos!

Förövrigt kan jag bara säga att jag vart ganska grinig i helgen.
Det är min ursäkt för den här dåliga uppdateringen. Meeeeen, jag är sjukt förkyld. Täppt i näsan med ont i halsen och knaster i öronen. Plus att en hel armé utav visdomständer är påväg upp. Alternativt en... yeah well it feels like four!
Nu har jag dessutom skit ont i pannan eftersom jag passande nog var full när jag kom hem igår. Slog huvudet i badrumskåpet på nåt konstigt vis. Jag är fortfarande inte säker på om dörren va öppen eller stängd. Aaa de hela är ett mysterium. Jag har fanimej ett blåmärke på knät oxå. Jag tror att jag och någon ramlade på dansgolvet igår.

Annars vet man ju inte vad som kunde gått snett med den här helgen ;)
Hare bra sweetdolls! Közz!

 

No matter what, no matter where,
it's always home, if love is there.



Do your thing:
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i bloggen bläddra ner 2 inlägg och passa på att lägga en fråga :)



ps . titta du så inte tar samma fråga som nån annan :D

Postat av: Malin

har frågestund i bloggen om du vill fråga något :D

2009-01-05 @ 18:34:05
URL: http://selmalin.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin