Amazonas?


Regn, regn, regn... känns som man bor i Amazonas typ. Fast i Amazonas hade de nog vart mysigare än här... Riktigt bittert kallt skyfall ute idag. Uppfriskande... NOT! Jag HATAR det. Men jag ler och säger till alla att "vänta ni bara, augusti kommer bli fin!". Jag hoppas jag får rätt. Utan solsken tynar man bort.

Bra kväll på jobbet igår. Jag gillar våra Housekvällar!
Kul att jobba klubb! :D

Skulle haft en ledig dag idag men jag är snäll mot A och hoppar in i em. Det blir nog inte många timmar ändå skulle jag tro. Några bokningar men droppgästerna tror jag blir få. Nästa vecka jobbar jag endast 3 dagar och sen har jag nu äntligen semester v.32. Jag hålelr mina fingrar så hårt att dom blir blå... det MÅSTE va sol då! Annars kommer jag bli lika mycket bitterfitta som Laila Freivalds. Typ.

Simma Lugnt!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin