Forgive me father...

...for I have sinned ;)

Godness. Jag skojar inte, och då menar jag verkligen INTE, när jag säger att jag är bakis idag. Fiiifan asså! Kvällen igår var helt cp skadad. När Mikaela is in town finns bara en väg att gå - DYNG! ;P Men kul hade vi!! Ho ho ja ja... Mindre kul att vakna. Jisses. Hemma hos R dessutom. Jag som hade planerat att sova hemma och med N till och med. Nu fick hon ramla in hos pojkvännen ändå mitt i natten ;)

Själv gjorde jag vad som kan vara den värsta Walk-of-shame'n i min livshistoria. Jag har nog aldrig vart me om något mer pinsamt!! (Jo de har jag ju såklart. Som den där gången tillexempel i lågstadiet när jag inte vågade låsa toadörren och en kille öppnade. Jag skämdes i en vecka efter det. Minst.) Det jobbiga med detta dock är ju att det inte ens var en walk-of-shame egentligen. Men de kändes sannerligen så...



Och nu måste jag till jobbet. Great!


Do your thing:
Postat av: liilife

hahaha! stövlarna i handen o sminket vid fotknölarna? ;) åkte förbi dina hemtrakter häromdagen, åker förvi imorgon med.. hoppas jag kan stanna nån gång mellan hunnebo o motala så vi kan ses!! puss!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin