Ibland ter sig kvällarna fina...

... dock inte fångat ikväll.




Slutade jobbet runt sju. Drog ut till päronen en sväng.
Myste ute på terassen med Bumbi ♥ medans pappa grillade hamburgare :)
Kvalitetstid med familjen är underskattat. Det behövs mer ofta än ibland.

Jag saknar att ha busan runt mej 24/7... Hon är mitt hjärta!


När jag är ledig får hon komma o bo hos mej :)
Nu ska jag o pojken myyyyyysa! Kika klart på Twilight kanske? Bra skit de där ;)
Heldag at work imöra, sen tar jag helg i 3 hela dagar! Då väntar förhoppningsvis både Liseberg och Ullared! + Tisdagsklubben... ja ni hörde rätt, Tisdagsklubben. Man har tydligen kontakter och inget annat val :P

PUSSis ♥♥


Do your thing:
Postat av: jessica

Ullared vill jag också till! eller ja, gekås alltså ;)

Postat av: Linda

Jag ser samma hus från mina fönster ;)

2009-07-26 @ 11:03:40
URL: http://kameralins.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

åh så härliga bilder :)

och jag älskar twilight! kanske ska ta å se deen ikväll ^^

2009-07-26 @ 17:08:21
URL: http://enibas.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin