Kära Dagbok...



... jag har haft en seriös bloggtorka. Det har vart potta alltihop. Varken haft tid eller actually lust när jag väl satt mej framför datorn. Men min syster har vait o hälsat på mej idag. I love it! ٩(-̮̮̃ -̃)۶ Hon är en klippa! Bjöd över päronen på fika as well. Nu fick jag äntligen träffa mitt ♥ igen... Bumban!! Dom har vart på semester nämligen. Och snart äre dags för semester för mej med :D Jag har a few things planerade redan nästa vecka faktiskt!

Ikväll myser jag framför The Hills medans mina nymålade naglar torkar.
Sen blir det ännu mer mys med pojken. Och imorgon äre dags för heeeeeldag @ work igen. Klubb o grejer så det blir många timmar! Very good, på kontot iaf... ;) 

over AND out, U know U love ME
XoXo


Do your thing:
Postat av: Linda

Nej men hallå där.



Allt är bra, hur är det med dig? Jobbar och sliter eller? Själv har jag semester men det regnar ju bara hela tiden så det suger ju men solen kom fram idag iaf=)



Kram


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin