Morsning Korsning!

Fast morgon är det ju iofs inte!!
Jobbade lunch idag - Ledig kväll.
Jag och Elli sprang på stan efter work och fikade lite grann, de gjorde vi med ;)

Nya inköp: ♥ En liten svart
                 ♥ Linne från H&M
                 ♥ Halsband
                 ♥ Örhängen x2

Gjorde en mini "stor-handling" på Willys med mamma. Vilket innebar lite frysta partiklar och annat man borde ha hemma för att klara sig instängt ett par dagar. Skjutsade sen hem mamma och tog med mej Bumban in till stan. Hon ska sova här hos mej i natt :) Mötte upp gänget på jobbet och nätverkade lite, samt sänkte en räkmacka. Det var gott! Jag och pojken avslutade dagen med en kvällspromenad och vovven i andra handen. Mysigt ♥ Nu har jag en dödstrött hund på golvet (ibland i sängen) och själv har jag precis nördat bort tid franför datorn. Dags att göra sig sov-redo. Inväntar samtal från M när klockan slår 01. Puss och God Natt!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin