Someones B*day...

13 juli.

Ledig även idag. Feels good!
Trodde de actually skulle bli bra väder idag. Solen sken som bara den imorses vid halv åtta tiden då pojken gick till jobbet. Dock på tok för tidigt för moi att stiga ur sängen. Ställde klockan på 10. Men då vare mulet. Sov istället ett par timmar till :P  But then I was up! Nu ska jag ta mej i kragen och göra lite ärenden på stan. Ikväll ska N äntligen fixa mitt hår på Preben. Lite mörka slingor i mitt för ljusa hår + en uppfräschning av topparna.

Annat nytt:
Letar ganska intensivt efter en misse nu! :D
Svårt att hitta en som jag  verkligen vill ha dock. Just like with the cars...


Bild: Google.se

Nåja, snart så!
Puss på er darlings!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin