take my breath away




Ååååååh! Jag har varit purken sen i torsdags, då päronen åkte till Hunnebostrand. Igår åkte även min syrra och sen pojken med. ALLA är på kusten. Och jag är här. Jag vill oxååååå! Jag känner mej som en tre-åring som tjurar för att jag vill ha godis och det inte är lördag. Jag vill ha räkor, salta vindar, sol, klippor och solnedgång, men det är inte semester. Än. Vecka 30. Det måste va sol då!!!

Men som sagt, än är vi inte där. Ikväll äre jobb. Ledig imorn. Jobba mån, tis,ons, ledig tors, jobba fre och sen ledig lör-mån! Tror jag fick till de rätt där ;) Och sen jobbar jag v.29 oxå... sen är vi där!! :D

Later!



ps.
Den första bilden är gammal... jag, mamma och Fanny ♥ 
      Våran hund innan Enza.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin