Take your Time

Hej och Hallå bloggers!
Jag har inte riktigt hunnit catcha up nu i veckan. Liseberg, Ullared, Tisdaxklubben... Mmmm, minst sagt fullt upp. Jag har haft kul men nu äre dags att sätta klorna i en ny Housekväll på STRAND! Jag börjar 15.00 idag. Skönt med lite sovmorgon. Tyckte faktiskt att jag tog det ganska lugnt igårkväll men uppenbarligen inte. Huvudvärk när jag slog upp mina gröna.. Dock äre bortblåst nu och jag är hyfsat pigg o redo ;)

Mycket folk på Tisdax. Äldre folk... Visserligen 25+ men ändå! Nä, jag föredrar Måndax still. Även om jag hatar alla små 18-åringar. Eeeh...

Hade kul på Liseberg oxå i måndags! Vi fick lite regn på oss men som tur är, är det ju inget man dör av. Konstigt nog var det inte lika roligt som när man var yngre... hmm :P  Man har visst vuxit några år huh? Trevligt vare iaf, och efteråt åkte vi förbi Allum och shoppade lite på BikBok ♥ och Bellbox

Och så har vi då gårdagen.
Gekås i Ullared. Hittade en del småplock och några andra bra fynd. Men så värst mycket att ha vare inte. Tycker dock att hela trippen tillsammans med mor o syster var mysigast. Det är alltför sällan man tar sig tid att göra saker ihop nuförtiden.

Följande av veckan ser ut som såhär.
Jobb idag 15:00 - sent i natt...
Imorn -  Jobb 11:30 - kvällen
Fredag - Jobb 11:30 - kvällen
Lördag - Söndag - SMÖGEN!! :D Yihooooo!



Time To Go!
Love!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin