11 juni!

... och min fina vän F fyller 22 idag!! ♥ Grattis gumman

Sitter här och funderar på mattor. Jag har kikat på mattor i flera dagar nu.
Hur kan man ha så svårt att bestämma sig för vilka mattor man ska ha i lägenheten? :P

Eeeh, ja. Men om man skulle ta och gå ut lite med vovven innan jobbet kallar då.
Vad tror vi om dagen? Den blir ganska lugn va?

Läste btw i bak på Aftonbladet nyss, Dagens Fråga:  "Finns Gud?"

Kille 27, arkitekt, Stockholm svarar:
" - Nej, det finns inga bevis för att Gud existerar
och jag tror inte på sånt som saknar bevis."

Jaha. Hans liv måste va ganska tråkigt.
Hur kul skulle vi ha om vi hade bevis för ALLTING? ;)
Jag tycker det är ganska ballt egentligen när man tänker efter... Världen vi lever i.

XoXo


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin