Back from ett hot IKEA-land.



Jamen liiiite fick man allt med sig hem från det stora blåa huset.
Hallmöbel och spegel till hallen, hyllor, lampor, skålar, stekpanna, en blomma (!) m.m...  och förstås den super viktiga jag-dör-om-jag-inte-får-med-mej-den-hem-ultra-gosiga-OFELIA-pläden!!

Jag och mamma susade runt där inne i FYRA hela timmar!
Det är ju nästan inte klokt. Men sant.

Imorgon ska vi åka till Senäte så jag får the keys. Dumpa lite saker i lägenheten och sen rusa till EM eller JYSK och köpa en tvbänk. Efter det är det nog "bara" soffbord och köksbord kvar. Typ. I stora drag...

Nu ska jag krypa ner och mysa framför OTH.
Sen ska jag sova min säng så jävla hårt! ;)
Puss ååååå GOD NATT mina fina!!  


Do your thing:
Postat av: M A L I N

det där såg ju inte fel ut och vad snygg bloggen har blivit :D



är allt bra med dig vännen?


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin