early Sat

Ja det blev en tidig lördag. På 2 sätt.
Tidig morgon och tidig kväll. Jag stack från jobbet vid halv sju-tiden :) Mycket skönt just idag kan jag passa på att erkänna! Så jäkla seg har jag vart. Åkte ut till mamma o pappa en sväng direkt efter och tog vovven på promenad. Det är ren o skär terapi att gå en kvällspromenad i solen i den naturen ♥ ♥

Nu tar jag iaf helg mina vänner. Det ser ut som så att ikväll blir det hemma mys.
Pöjken påväg ;)  Folk ville tydligen ha oss nu men jag känner för att staya in... jaaa, kalla mej toffel om du vill :P  En riktigt jävla mjuk duntoffla är jag denna lördagskväll. Imorgon ska jag vara mest ute i Fillan och sola och ta hand om vovven när päronen jobbar. Kvällen är oviss. Bio? På måndag är det UT PÅ SJÖN som står på schemat :D Som jag har längtat!! Måste.Bli.Fint.Väder.Helst.Utan.Blåst!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin