"Fernet Branca"... Va? Kalle Anka??

Nu börjar det bli tröttsamt med det här pissiga väder-helv....
Och det jobbigaste är ju att man inte kan göra NÅNTING åt det. Jo man kan åka utomlands. Men det är en S.V.E.N.S.K. Sommar jag är tagg på. Tänk er en sån där jätte underbar sommar! Med Västkusten, Liseberg, Jordgubbar, Båten, massa massa SOL, barfota i gräset... Give it 2 me baby!!


Well, lite jobb idag. Ska möta upp en tjej på stan innan och äntligen få min laptop-dekor jag beställt av ett UF-företag i stan :) Annars händer inte mycket. Lite mys här hemma bara. Och jag väntar på att min lägenhet ska bli klar :D

See You Later!

Do your thing:
Postat av: liilife

oh jag vet. svensk sommar! ge oss nu, på en gång! det är vi värda!

kikar in här alltsomoftast men har aldrig lämnat spår. så det gör jag nu, kanske på tiden ;)

stor kram gumman!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin