Heeeeeeeeeeeeeejje!!

Jag har legat lågt med internet i tron att mina mobilbloggar kommit fram...
Fan va trött jag blir när den skiten inte funkar!! MORR!

Men jaha, då får jag väl uppdatera er nu istället då.

Här är en bild på mej när jag skulle säga att jag var påväg till Måndaxklubben i måndags! Premiären. Ganska stillsam men trevlig :D



Och här är en bild när jag igår promenerade till jobbet och var lyckligast i världen typ.
Det var en cp-skadad dag. Jag stirrade i min lägenhet mellan 09.40 - 14.45... jag förstår inte hur en hantverkare kan va så långsam! Fixa avloppet, byta gångjärn på garderober och byta trasiga elkontakter. Jeez! Psykbryt nära till hands. Men nu är det mesta okej.



Och slutligen en bild på mej igår när jag bara skulle va söt och säga God Natt.
Men det hade man ju inte mycket för... ;)



Hur som haver. Nu tänker jag sooooooooooooola!
Sen jobb. Later, bloggers! PUSS


Ps. Det är ju rena rama SOMMAREN UTE!!! Inte en dag försent :D :D
Hoppas det håller i sig bara...


Do your thing:
Postat av: / M;

Härliga bilder (:



Har frågestund i bloggen just nu, ställ en fråga och så får du svar på den! :)

/Kram!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin