"It's her move"

... in more ways than one.
Flytten närmar sig :D  I'm so excited! Jag hoppas verkligen jag kan börja flytta in i slutet på nästa vecka nu. Och att soffan inte försenas. Det är långt as it is tills den levereras. Tyvärr.

Anywhoo, gårkvällen var lyckad! Jag kom ifrån jobbet ganska sent så koden var S.T.R.E.S.S. But I'm not a Rookie ;) I know how 2 play it. Hamnade eventually på Stadt, as predicted. Helt ok though. Lite väl mycket folk kanske?

Det är en riktig söndag idag. En söndag med lathet i sängen och The Hills. Men vi pratar inte hederlig baksmälla här inte. Nej, det kan vi faktiskt inte skylla på :P  Mer ett magont utav graden "devil"...  Ont i magen är fan det värsta man kan ha! Då äre bara en gosig säng och massa dator som gäller ;) Men i em ska jag iaf ta mej ut och rösta... och svänga förbi lägenheten! Puss så länge!



I think that's what she needs,
but I'm not sure it's what she wants...



Do your thing:
Postat av: Linda

Tack men nu har jag gjort om den igen haha.



Allt bra med dig då?


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin