Live!



Direkt från mitt vardagsrum :D
Oooja! Nu har bredbandet kommit och bloggen kommer bli som vanligt. Härlig och full av liv (läs: mej)!! Känns otroligt bra att veta att jag nu kan ge er den dagliga dosen av Emelie igen ;)

Fredag redan. Mamma är påväg hit, vi ska göra lite ärenden och sen åker vi ut till Fillan och fikar lite innan jag ska jobba. Bara kvällen idag och hela dan imorn kvar. Sen ledig 2 dagar. Jag hoppas såklart som alla andra att det fina vädret håller i sig. Det kan tänkas bli en båttur på måndag isåfall :) LOVE!

Ska hämta ut ett paket på posten sen.
Mina Ed Hardy kläder :D Hoppas Hoppas dom är fina och sitter bra!
Kanske gå in på EM oxå och höra hur min soffa + bord ligger till? Mmm, de finns lite att göra. Vi hörs sen goingar! Pözz!!


Och just de ja...


MTV visar ett maraton av MJ's videos.
Det är alltid lika sjukt när en stor kändis lämnar oss. Like, dom är visst dödliga som alla oss andra after all...


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin