shallow



Bjuder på mej själv fast ändå inte.
U can have the shallow part of me...
Jag är ändå inte mottaglig för skräp.



Dåligt med bloggande, jag vet. Men på måndag kommer förhoppningsvis mitt bredband! Det går ingen nöd på mej dock. Mycket annat att tänka på...Trivs super i min nya lägenhet! Mycket kvar att flytta tyvärr... Skulle gjort ett rejält röj idag när jag ändå vart i "Fillan" men istället har jag inte fått någonting gjort. Fast det är OK. Jag har inte haft lust att göra nåt förutom det jag just gjort - legat ute på gräset och chillat kilovis :) Jag ska försöka ta mej ur sängen early imorn och multi-cleana mitt gamla rum. Hoppas oxå att min fina syster kommer till Lidköping och håller mej sällis under dan! Vi behöver en riktig syster-dag! + att jag ska va hundvakt då mamma o pappa ska iväg till GBG och skaka huvud till AC/DC. Man kan väl säga att min pappa är mest excited ;) Han frågade mamma om hon var redo att headbanga... Hon visste inte vad det var :P

Ha en mysig lördagskväll!
Sommarkrysset börjar snart :D Kos o Klem!!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin