Tisdag 2 juni!

Milda Matilda! Känns som jag inte gör nåt annat än flänger runt o far nu förtiden.
Dagarna bara rusar förbi. Har jag ens vart ledig nu liksom?
Idag har jag iaf vart på JYSK och köpt både barbord och en jätte snygg tvbänk! Nu äre ett soffbord jag ska ha. Och säng... men säng har ju jag ju egentligen så det räknas typ inte. Förmodligen köper jag till en 90 säng så det blir en dubbel av alltihop. Gosigt :) Badrumsmatta och en tvättkorg blev inhandlat oxå.

Var som sagt och hämtade nycklarna förut. Ska träffa Senäte-gubben på torsdag och kika på lägenheten ihop så vi kan bestämma vad som behöver rustas upp. Självklart vil jag flytta in nu på en gång men det känns heller inte kul innan omtapetseringen gjorts. Vi får hoppas det går fort! Nu ska iaf åka och jobba några timmar. Vi hörs när vi hörs! Puss!




Do your thing:
Postat av: Linda

Babe, du anar inte hur nyfiken jag är. Vart ligger den? :D Mys! Vi pratar om livet nästa vecka. Förstår att du har mycket att stå i. Puss

Postat av: Louie

heej gumman!

hur mår du? gud vad roligt att du skaffat lya, jag blir helt exalterad av att läsa om allt :D var bor och jobbar du nu?



P&K

2009-06-03 @ 00:21:01
URL: http://grejjen.blogg.se/
Postat av: jessica

Milda Matilda! Haha. Gött. Det ska jag börja säga jämt! :)

2009-06-03 @ 11:12:08
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin