Yawn!



Good Morning 2 U 2!
Vad är det för fel på en när man känner sig trött o lite hängig hela tiden?
Brist på nåt kanske? Järn?

Nåja, jag har mycket att stå i dessa dagar. Kan va en orsak.
Har iaf samlat lite energi ute på gräsmattan idag. Dock bestämde sig molnen för att ta över makten precis när jag gick ut i bikini. Sviiiiin kallt... nära på iaf. Men jag låg under täcke med mysiga vovven brevid så det gick ingen nöd på mej :)  Orkade ärligt talat inte fara fram på stan idag igen, skulle behöva åka till både EM och JYSK igen för att kolla på soffbord och säng men det där kan jag ta imorn. Då ska jag ju ändå möta Senäte-snubben vid 15. Dessutom kom jag faktiskt på en sak till jag "måste ha"... En TV!

Puss o Kram på er!!



Do your thing:
Postat av: Linda

Det är ingen fara. Jag vet hur man förlorar sig ;) Du har min fulla förståelse. Men hör av dig när du har en lucka så tar vi igen förlorad tid. Jag finns kvar! Always. Puss!

Postat av: jessica

nejru. det är en hyacint :)

2009-06-03 @ 22:07:22
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: M A L I N

höhö snygg den första bilden var :D



sv: jaså? vart ska du flytta nu då? här är det bara fint, kram

2009-06-03 @ 22:55:49
URL: http://www.malinh.com

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin