Guten tag! Ich bin Emelie... und dich?

Ja, tyska-kunskaperna sitter väl inte i benmärgen direkt ;)
Tråkigt språk. Man kan ju fråga sig varför jag började läsa det från början?

Nåja, onsdag (donnerstag??) idag. 3 dagars ledighet har återigen flygit förbi. VART TAR TIDEN VÄGEN?
Eller som jag och R brukar säga på jobbet; Det är helt sjukt fan. Och så tittar vi, tysta, ut genom fönstret och funderar lite. Hahaha. Men det är faktiskt sjukt. Känns som det är fredag/lördag jämt. Veckorna susar. Det är ju MARS nu redan!!

Nog om det. Jag har lite måsten att utföra.
Konstigt nog är det bara penga-måsten...

Do your thing:
Postat av: Annie

Fröken, du talar med en tyskkonsulent här .. hahaha, bodde i Österrike i nästan 8 år när jag va liten, Guten tag, Ich bin Emelie, und wer bist du? Å sen heter Onsdag "Mittwoch" och Torsdag är Donnerstag! :) PUSS!

2009-03-04 @ 13:05:55

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin