I'm thinkin about it...

Gokväll darlings!
Somehow artade sig kvällen till en riktig inte-göra nånting-kväll.

Va fan är det med mej idag tro? ;) Jag har gått på sparlåga minst sagt.
Tusen tankar i huvudet fast jag inte bett om dom. Upside down... precis som det här inlägget. Jag vet inte vad jag ville. För att göra ett sista försök till mysig kväll iaf ska jag ta en varm o go dusch innan kl 21. Sen inta soffan med filt och glass och försvinna in i dom desperatas värld.



Förhoppningsvis är jag normal imorn igen och allt är som vanligt.
Jag borde tacka Mikaela som praktiskt taget sparkade mej i arslet idag och önskade att jag plockade fram Magaluf-Emelie igen... för det är ju faktiskt sån hon är egentligen, den där Emelie ;)

Glad, positiv, sprudlande, härligt flirtig and not ashamed of it... High on life helt enkelt.
Japp imorn, definitivt. Puss!


 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin