Just what I needed ♥

Åh jag har bara koset mej med familjen ikväll och det har vart toppen!
Just what I needed! Det var ju Robinson idag!! :D Sådär bra men nu är man ju fast såklart ;)
Käkade räkor och mådde allmänt gott. Efter Robinson pluggade vi in en film i dvd.n... det blev Patrik 1,5!

Nu har jag chansen att somna tidigt ikväll and actually get some sleep while I'm at it...
Så jag ska "bara" dra ett eller två avsnitt av The Hills sen blire john Blund :)
Natti natt darlings!! Luv u!



Update:
Nu ringde syrran precis och sa att dom va på mitt jobb :(
          Fuck oxå! Hon trodde såklart att jag jobba ikväll... Massa folk där. Det är kul!!!!

Do your thing:
Postat av: M A L I N

den filmen har ja fortfarande inte sett :/


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin