Kvällssol, tatueringstankar och ganska trött helt plötsligt...

Uff! All energi rann ur mej. Solen har tittat fram och hade det var sommar hade solstolen ute på gräset vart en given plats. Nu är det inte riktigt så många plusgrader ute och kvällen ser annorlunda ut. Jag ska hoppa i min nya svarta jeanskjol från Gina Tricot, gömma mej bakom solglasögonen och lyssna på Eros Ramazotti hela vägen till RYMD Skybar. Trots att man är ledig... käka något gott och umgås. Jag sätter dvd.n på inspelning och lever mej in i Wistera Lane imornbitti istället.

Jag filar på tatueringen. Vid tassen? I svanken?
Stor? Liten? Stil? Något mer? ... My head is spinning. Jag ska ändå ha den där for the rest of my life.



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin