Onsdag 26 mars!

26.e mars. Det är snart april. April. Då är det en månad tills jag och tjejerna åker til Magaluf!! Och sen när vi kommer hem är det snart juni. Det är för fan sinnes sjukt!!

Men jag ser fram emot sommaren! Lite för höga förhoppningar kanske? ;)
Jag vill att det ska bli en kanonsommar! Med rekord värme, massa fest, mycket KUL och sol o bad osv... Is that to much to ask for? Well well,  förhoppningsvis blir fikan av med L idag. Kan verkligen behöva hennes goda råd om livet nu :) Puss hej mina kära!!


Här var inte sockret alltför stor ;)




Ännu ett bevis på att tiden galopperar iväg. Det här var nångång i juni 2007.
Då hade jag inte ens åkt till Magaluf för första gången än!! Barskolan was coming up :P

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin