Solig comeback i Lidköping

Hej mina fina!
En ledig skön tisdag som spenderas genom att ladda batterierna igen.
Det är inga konstigheter. Jag är lite sliten efter helgens bravader. Både i kropp o själ...

Men vi hade en trevlig utekväll i Sthlm. Vi hamnade på Patricia, och Patricia only. Skön stämning :)
Traskade hem vid 05-06-tiden på måndag-morgonen. Sov några timmar i obekvämt läge... haha. Sen åkte jag och pojkarna hem till Lisch igen. Låååång resa för min del. Innaför dörrn igår vid halv nio på kvällen.

Idag har jag som sagt inte gjort mycket alls. Tyckte jag gick upp ganska tidigt, men allt är ju relativt ;) Dagen har försvunnit fort på något vis. Jag tog jycken och mötte mamma på hennes jobb förut iaf. Skön och välbehövlig promenad. Lite tankerensning och ett bra sätt att njuta av solen på.

Min eftermiddag/kväll är oklar.
Jag har planer men vi får se vilka de blir... Puss sålänge!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin