Sumwhere in between...

Hej och godmorgon och sån där skit.
Tisdag redan. Galet galet. Sista lediga dagen innan jobb igen. Men nu har jag ju vart ledig i FYRA dagar! Längtar efter att jobba faktiskt.

IMen idag ska jag besöka sis i Skövde. Kvalitetstid! ♥
Åker med pappa, som ändå ska dit och hämta delar till bilen. Sen tror jag att jag sover över. Jag har inte bestämt mej än. Annars åker jag ändå hem vid 23-tiden ikväll. Då är jag hemma efter tolv på natten och måste dessutom gå o hämta bilen på mammas jobb för att komma hem till min säng. Högst oaktuellt.

Annars då? Tja, jag hoppas på en fika med söta L. Men vi får se om hennes tid räcker till.
Jag har som vanligt skjutit upp en del samtal som MÅSTE ringas nu oxå. Jag vet inte vad problemet är. Det är ju bara att ringa! Eller hur? ;)



Later hunis!

Do your thing:
Postat av: Linda

Åh, babe. Jag hoppas du hinner läsa det här för jag var visst bankrutt på mobilen, laddar på sen. Det har kört ihop sig här :( misstänkte det igår. Hade visst för mycket inplanerat idag. Jäkla skit. Kan du imorgon innan jobbet? Jag slutar 2 ungefär! :) Kram

Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?



Tack så mkt :D

2009-03-24 @ 17:07:12
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin