The story of my life

Vad hände? Jag var redo att sova och så blev klockan ett på natten?
Men sova, de kan man göra i graven. Jag kom just på de BÄSTA med att ha en egen blogg... Alla minnen! Sitter här och nu med Magaluf-tiden uppslagen. Det är helt otroligt vilket fasligt gott liv jag levde förra sommmren på den där ön. Ön där måsarna skrattar sig hesa ;) Jag skrattar och ler efter nästan varje inlägg. Ett helt annat liv i mitt skrivande. För det är vad det är - ett annat liv. Magaluf och Sverige är två helt skilda världar för mej. I like them both :)

Men trots att inläggen övervägande är positiva och sprudlar av livet, finns det alltid 2 sidor av allting. Of course svänger humöret även på en party ö. Man har en tendens att tvista tankarna så att dom goda minnena alltid hamnar överst, på topp. Det är "the good times" man kommer ihåg. Och så ska de va! Det är inte utan anledning man dyker ner till botten på havet. Det gör man bara när man måste. Som när man tappat nånting. And you have to pick it up again.

This is my Paradise


Avslutar med ett litet sumthin... taget härifrån --->
13 juli - 08


"En viss någon  här nere frågade mej häromdan om jag var lycklig. Det var förstås taget helt ur luften. På hans numera kaxiga vis... Och vet ni vad? Så länge jag har mina vänner, min familj och mina framtids drömmar så är jag lycklig. Sen fattas naturligtvis vissa delar. Livet är inte fulländat. Kommer det någonsin att bli det? Går inte allting ut på att hela tiden sträva efter bättre saker? Nya saker? Att sätta nya mål och nå dem? Nya drömmar och förverkliga dem?"




Och just de ja... the point (as we so desperatly are seekin in life)....

- 3 MAJ GÅR FLYGET!
Underbara härliga sinnesjuka varma och kärleksfulla veckor på Mallis!
Det blir en semester att längta efter :D
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥
 

Do your thing:
Postat av: Mikaela

That my friend is the question; What's the point????


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin