What really matters

Jag har tagit en paus från dimman jag lever i förtillfället och satsat helhjärtat på familjen under några dagar. Ibland måste man prioritera what really matters och igår kände jag att min syrra behövde mej. Och jag henne :)

Inte för att vi gjorde något speciellt. Njöt av varandras company helt enkelt.
Jag passade på att shoppa lite innan sis slutade jobbet vid 17.00. Hittade 2 riktiga Emelie-toppar/klänningar inne på Gina Tricot, + nya örhängen och ännu ett par nya solglajjor inne på Cubus ;)


Jag känner att jag måste förklara: Enza älskar läppglans... jaa, de hör ju liksom inte till vanligheterna annars att jag slätar av min hund sådär xD

Nu äre "måsten" som gäller.
Och lite planering inför vad som komma skall. I'm a very busy woman förtillfället. Har ganska mycket på g... for better and for worse. And that worse might not be for me... What can I say? Det går bra nu ;)
Puss!




Dont make someone your priority when you're only one of their options...



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin