"Alla som e nat ska ut ikvall...!"

Arets kod. Den verkar vettig tycker jag ;)
Live fran Magaluf alltsa. Och jag ska forsoka forklara nagot for er.

Jag har hemlangtan redan!
Vi ar i paradise but it has already been done... Hur fan pallade man en hel sasong forra aret?? Vi har bara vart har i 3 dagar, 2 fyllor och man ar redan slut som artist typ. Hahaha! Vi kommer nog komma hem tidigare an vantat. Det kanns inte aktuellt att vara har i tre veckor nar man redan ar trott pa det. Shit vad jag och Mikaela skrattade idag... Det ar bara vi tva som gor en san har sak :P

Men jag skulle iaf saga att det var en BRA forsta kvall i sondags.
Kanon-tankad och inget minne alls av hur man kom hem ;) Brilliante!!

Och sa kan jag tillagga att E4:an ar VARLDENS BASTA BAR!! Me gusta millions!!


. . . . . .

Kollar biljetter hem nu. Fan va daligt de finns :S
Nu pa lordag eller nasta torsdag. Vi hade mer tankt oss man eller nat sant. Well, vi far se hur detta slutar. Puss pa er dar hemma! Ni vet att jag saknar er massor!!  

Do your thing:
Postat av: Anonym

Det ar fan bara vi som ar sahar javla SAMST!!!

2009-05-05 @ 16:58:34
Postat av: Sis!

KOM HEM!!! Jag längtar efter dig massor.... vet flera andra som oxå gör det...=)

2009-05-05 @ 19:28:21
Postat av: Linda

Em har blivit oldlady ;D Haha. Ganska sött att höra faktiskt. Makes us to! Tänker på dig. Ge gärnet tills vi ses igen. Puss

Postat av: sandra

Saknar dig här hemma också=)

2009-05-06 @ 11:56:51
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

Saknar dig här hemma också=)

2009-05-06 @ 11:56:52
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

hej baby. jasså du är ute på äventyr nu igen ;) ibland är bara hemma så bäst även om man som sagt är i paradiset. hur kommer det sig att du stack dit igen förresten? jobb eller bara pleasure? :) ha det fint, och parta lite åt mig oxå även om jag inte är så pjåkig på det heller theese days. (host) :P puss!

2009-05-06 @ 16:44:49
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin